Spălător lunetă Golf VI

În continuarea articolului anterior, probleme și cu spălătorul lunetei…
Când dădeai cu apă să o speli, jumătate ajungea pe geam, jumătate în portbagaj.
Am tras cauciucul articulat din dreapta, care maschează cabluri și furtunul pentru stropitor și…  😯

Am dat iar în nebunia plasticelor.

Nici nu era nevoie de fapt, dar cine dracu să știe cum e făcut tot sistemul ?!
Puteam să sar direct la ultimul pas.

Pentru a scoate masca de pe haion de deșurubează mai întâi cele 2 șuruburi pitite în scobitura în care bagi mâna ca să îl închizi.

Apoi ferm dar cu atenție, am început din dreapta sus și am mers de jur împrejur până a ieșit toată.
Iată cum arată, ca să știi unde sunt clemele.

Partea care la care dai în icter mecanic… stopul central de frână.
Iar nu este neapărat necesară, decât dacă vrei să înlocuiești tot furtunul, până la duză. Eu am făcut-o fiindcă nu am știut.
Iei frumos o cartelă telefonică din anii ’90 (de-aia pentru telefoanele fixe portocalii fabricate în Africa de Sud 😀 )… ce, n-ai?!  :mrgreen:

Și mergi împingând pe toată latura de sus, până iese stopu’.
Ai băgat vreo șurubelniță, rangă, ceva… jale. Spargi, rupi, îndoi și tot nu iese. Bravo constructorilor! Să ardeți în iadul lămpilor de stop cu cartela telefonică înfiptă în … evacuare!


Furtunul de apă se scoate trăgând de clema neagră spre afară.

Haionul dezbrăcat…


Am tras peste cele două capete o bucată de furtun de la magazinul de metalo-electrico-sanitare, 1,5 lei metrul, cu SuperGlue.

Montarea în ordinea inversă demontării și să vezi presiune la apă pe geam, că nici nu știai că așa trebuie să meargă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *